מה עושים עם הכאב הזה?

כאשר הכאב מגיע לרמה גבוהה היא תנסה למצוא כל דרך כדי להקל על עצמה . היא תקבע תור לאורטופד שבדרכ יהיה לעוד חודשיים שלושה ,, כשתגיע אליו עמוסת ציפיות שהינה סוף סוף התור הגיע והסבל שלי עומד להסתיים הוא יעשה לה בדיקה קצרה ביותר ישלח אותה לצילום ששוב ייקח זמן ואז תחזור אליו עם הממצאים , הוא יהנהן בראשו ויגיד שהוא רואה שינויים ניווניים ואין הרבה מה לעשות וכדאי ללמוד לחיות עם המצב בדרך הטובה ביותר שתוכל , יציע לה משככי כאבים וברוב המקרים טיפולי פיזיותרפיה . מאוכזבת מהביקור וממצבה תפנה לקופח כדי לקבוע תור לפיזיותרפיה,

אך גם כאן היא מתאכזבת לגלות שהתור הקרוב ביותר הוא שוב לחודשיים שלושה ובנתיים היא ממשיכה לסבול את הכאבים ולעיתים לקחת משככי כאבים שלצערה גורמים לה לתופעות לוואי ובעיות עיכול. כשסוף סוף מגיע התור לפיזיותרפיה היא מגלה שהטיפול מאוד קצר ושהיא נמצאת באולם עם עוד מספר מטופלים,

הפיזיותרפיסט של הקופה נותן לה תרגילים לעשות בבית ושם לה מכשיר זרמים וגם קצת אולטרה סאונד, היא חשה שהטיפול הזה ממש לא מקצועי ולא ממש ראו אותה והתייחסו לבעיה הספציפית שלה. לאחר מס מפגשים היא מתחילה להתייאש שלא ימצא פתרון אמתי לבעיה שלה. היא חוזרת לרופא המשפחה שלה ומספרת לו על השתלשלות האירועים ומתייעצת אתו מה עוד אפשר לעשות ?

הוא מציע לה לשלוח אותה למרפאת הכאב של הקופה אך גם כאן לצערה התורים ארוכים והיא כבר כמה חודשיים עם כאבים בנוסף לא מעוניינת בשלב הזה לעבור סדרת זריקות וכדורים כימיים ללא האפשרות נפסלת על ידה ,הרופא מציע ללכת לרפואה משלימה בקופה אולי שם תוכל לקבל מענה הולם . היא מתקשרת לקופה ולקבוע תור לטיפול המזכירה עונה לה שקודם היא צריכה להגיע לרופא ממין שיבע איזה טיפול הכי טוב עבורה ,לשמחתה התורים יחסית זמינים ונקבע לה לעוד שבועיים . היא מגיעה לפגישת האבחון ומספרת לרופא את כל מה שעבר עליה בשנה האחרונה , הוא מביט במסמכים שלה מהנהן בראשו וקובע בנחרצות , דיקור ושיאצו ( אם זה מה שצריך למלא כרגע (: ) מרוצה שסוף סוף נמצא פתרון לבעיה וגם יחסית זול יותר מהשוק הפרטי ...

היא קובעת תורים ומתחילה להגיע , היא מגיעה לטיפול שיאצו נקבע לה בין 10 ל1030 המטפל מקבל אותה שואל מס שאלות היוא שואלת מס שאלות והנה עברו להם 10 דק הוא מזמין אותה לשכב על המזרון ולאחר 18 דק מסיים את הטיול מכיוון שצריך להשאיר 2 דר להתארגנות למטופל הבא . המגע היה נעים לה אך היא יוצאת בתחושה שהטיפול עדין לא התחיל וכבר נגמר,אך היא מעודדת שמר תגיע שוב לקופה לטיפול בדיקור אולי משם תגיע הישועה . היא מגיעה למחרת לדיקור המטפל יוצא אליה ונראה שהוא ממש ממהר ,הוא קורא את התיק שלה במהרה ומציע לה לשכב על הגב מדבר אתה כשלוש דק ובא לשים את המחטים , היא רוצה להסביר לו את רצף האירועים והשתלשלות הדברים אך לצערה הוא ממש ממהר יש לו במקביל עוד 5 מטופלים בחדרים הסמוכים . היא יוצאת מאוכזבת אך מחליטה לתת עוד קצת הזדמנות לתהליך כי זה מה שכולם אומרים שצריך סבלנות וזה תהליך .. היא מגיעה עוד מס פעמים אך הסיפור חוזר על עצמו בכול פעם מחדש היא חשה שהמטפלים מאוד נחמדים אך אין להם ממש זמן עבורה . מיואשת מהמצב ומתחילה לאבד תקווה , היא מדברת עם חברה שמציעה לה ללכת למסזיסטית טובה שאולי תקל לה על הבעיה . מלאת חששות היא מתקשרת אליה וקובעת טיפול היא מבינה שעכשיו היא גם תצטרך לשלם מחיר יקר יותר אך ממש לא אכפת לה היא רוצה כבר שהכאב יעלם ושהיא תוכל לחזור לשיגרת חיים נורמאלית . היא מגיעה אל המטפלת שגרה בקומה השנייה ולצערה אין מעלית בבנין .היא עולה מתנשפת המטפלת מקבלת אותה בברכה ומכניסה אותה לחדר הטיפולים היא חשה שלא בנוח להיכנס אליה הביתה אל הפרטיות שלה , היא נכנסת לחדר טיפולים מאולתר שניכר שאחרי הטיפול הוא הופך לחדר עבודה או חדר משחקים הטיפול עובר בסדר אך המקום אינו משרה אוירה נוחה ומתאימה בנוסף קשה לה לעלות במדרגות , בסיום הטיפול המטפלת נפרדת לשלום ואינה מציעה לה תוכנית מסודרת להמשך הטיפול בה . היא יוצאת מהטיפול ומבינה שאם המטפלת לא קבעה לה טיפול נוסף המשמעות היא שזה הטיפול שאמור לעזור לה ואין צורך בטיפולים נוספים ,אך גם כאן לצערה היא מתאכזבת ורוצה לקבוע שוב למרות שהמטפלת לא המליצה היא חושבת על העניין שוב לטפס במדרגות להיכנס אליה הביתה וחוסר המקצועיות שהיא חשה והחשק יורד לה להתקשר שוב בנוסף היא נזכרת שהמטפלת אמרה לה שיתכן והטיפול לא יעבוד עבורה והיא תצטרך לנסות שיטות נוספות עד אשר היא תמצא את הפתרון הנכון עבורה ... אני יכול כאן להמשיך לתאר אך נראה שהגיבורה שלנו מחפשת פתרון אמתי ומקיף יותר .

תיוגים: