top of page

מאמרים ברפואה משלימה

המכונה הזו הרסה לי את התאוריה


אני כמובן צוחק, אבל יש גרעין של אמת בכל דבר. כמטפל סיני, שמאמין בכוחו של הטבע לרפא ולאזן הכל, גם לי היה קשה לקבל איך מכונה יכולה לעשות זאת ואפילו בצורה כל כך טובה. התבדחתי עם לקוחותיי שהמכונה הזו הרסה לי את התאוריה, אבל גם שמחתי לגלות שקיים פתרון כל כך פשוט יחסית שיכול ליצור תחליף לניתוחים כואבים ומסובכים בהקלה על כאבים, דלקות ופציעות שונות.


מהו טיפול בגלי הלם? הטיפול בגלי הלם בעצם מעורר זעזוע מבוקר בגוף. הוא מעורר את הגוף להתחיל וליצור ריפוי ואיזון. גלי ההלם עצמם משפיעים ישירות על מערכות העצבים ובכך מסייעים להפחתה בעוצמות הכאב של המטופל.

למה הטיפול כל כך יעיל? הטיפול בגלי הלם נמצא כאחד הטיפולים היעילים ביותר למקרים ומכאובים שהרפואה המודרנית לא הצליחה לפתור. החל מכאבים כרונים, דרך פציעות (טריות או ישנות) ועד לדלקות או כאבים אקוטיים. הטכנולוגיה נמצאת בשימוש כבר עשרות שנים וטיפלה במיליוני אנשים ברחבי העולם.

מהן תופעות הלוואי של המכשיר?

תופעות הלוואי היחידות המופיעות לאחר הטיפול קלות יחסית וכוללות אדמומיות, עקצוצים או כאבים זמניים, כל אלו נעלמים בתוך זמן קצר מתום הטיפול.

תוך כמה זמן מרגישים הקלה?

רוב המטופלים מדווחים על הקלה כבר לאחר הטיפול הראשון, אולם לרוב מדובר בשיפור זמני בלבד שנגרם עכב קהות זמנית של התחושה ברקמות השריר. לרוב השיפור האמיתי יגיע לאחר הטיפול השלישי או הרביעי.​

זה באמת עוזר?

מחקרים מצביעים על שיפור ב80% בתחושות הכאב ובתפקוד! המכשיר החדש שקניתי הוא הטוב מסוגו בעולם והשקעתי בו את מיטב כספי הקליניקה, אני יכול להעיד מניסיוני שארבעה מתוך חמישה מטופלים נפטרים לגמרי מכאבים, יחד עם זאת כמו בכל טיפול אופן התגובה יכול להשתנות מאדם לאדם.

רוצים להגיע לפגישת אבחון וייעוץ ללא תשלום? השאירו בבקשה פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם לתיאום הפגישה

או צלצלו למשרד 08-9722440


פוסטים אחרונים

קטגוריות

עקבו אחרינו גם כאן

  • Facebook Basic Square
bottom of page