top of page

מאמרים ברפואה משלימה

אומגה 3 - תוסף תזונה



תוסף התזונה אומגה 3 יכול לסייע בתחומים רבים לכל כך הרבה אנשים!

1) סיוע ושיפור בתהליכים דלקתיים

ובכך הוא עוזר ומקל על כאבים הנובעים מדלקת, כך שאם אתם סובלים מדלקות שונות וחוזרות, יכול מאוד להיות שאומגה 3 יכול להפחית ואף לרפא את הדלקת.

2) שיפור יכולת ריכוז זיכרון וחשיבה טובה

מכיוון שאומגה 3 עוזר ומזין את מערכת העצבים, התפקוד שלה משתפר פלאים בכל הגוף וכמובן גם החשיבה והזיכרון מושפעים מכך. יש סיכוי טוב שתחושו בהבדל משמעותי ביכולת הזכרון, בבהירות החשיבה ובחדות יכולת הניתוח ופתרון הבעיות שלכם.

3) הורדת הפרופיל השומני בדם

אומגה 3 מסייע להפחית את רמות השומן בדם ובכך להפחית סיכוי לכולסטרול גבוה, להפחית סיבוכים בזרימת הדם ובבעיות לב.

4) נמצא יעיל בשיפור מצב רוח!

אומגה 3 נמצא יעיל ותורם משמעותית למצב רוח טוב! בשל הקשר וההשפעה על מערכת העצבים, מושפע מצב הרוח שלנו כתוצאה משימוש בתוסף ואנשים הסובלים ממצבי רוח לא יציבים או ירודים יכולים לחוש בשיפור ניכר ברמת השמחה בחייהם.

5) שיפור עצב הראייה

לאומגה 3 יש חלק חשוב ביצירת הרכב רשתית העין. מתן התוסף לילדים ותינוקות מובילה לשיפור וחיזוק עצב הראייה.

6) טיפול במגרנות ובדיכאון

אומגה 3 משפיעה ישירות על מערכת העצבים ולפיכך יכול לסייע משמעותית בהפחתת מיגרנות שמקורן במערכת העצבים וכן בתופעות דיכאוניות הנובעות מחוסר איזון במערכת.

7) הפחתת תסמיני קשב וריכוז

אומגה 3 ידוע כרכיב קריטי וחשוב למוח. אנשים הסובלים מתסמיני קשב וריכוז יכולים להנות משיפור משמעותי בתפקודי המוח וביכולת השקט והריכוז לאחר השימוש בתוסף.

תוסף המזון "וגהמגה" - (כמוסות שמן עשיר ב DHA + EPA/ אומגה 3 100% צמחית) נמכר במרחב הפנימי, ומבוסס על מקור המזון הראשוני והטהור ביותר - אצות. נשמע לך מעניין ? רוצא להתנסות ולבדוק כיצד זה משפיע עליך ? לחץ כאן



פוסטים אחרונים

קטגוריות

עקבו אחרינו גם כאן

  • Facebook Basic Square
bottom of page