top of page

מאמרים ברפואה משלימה

מדרסים אורתופדיים



מדרסים אקטיבים בהתאמה אישית - האביזר האורטופדי המתקדם ביותר מסוגו בתחום.

המדרסים מותאמים באופן אישי ,ממוחשב ומדוייק לצרכי המטופל.

הם מיוצרים בזמן אמת באמצעות משטח דריכה המצויד בחיישנים מיוחדים, המחוברים ליחידה ממוחשבת ומתקדמת, המעניקה שיקוף מדוייק למנח כף הרגל ואופן הדריכה של המטופל.

המדרסים האקטיביים שבנעל מאפשרים לכפות הרגליים תמיכה ברקמות הרכות, שיכוך זעזועים, יצירת מנח כף הרגל מאוזן ומחולק בצורה נכונה של משקלים, נוחות וקלות בפעילויות יום יומיות כמו הליכה עמידה וריצה .

המדרסים הפכו בשנים האחרונות לנפוצים יותר ויותר בעולם האורתופדיה והשימוש בהם שכיח בכל קבוצת גיל.

המדרסים האקטיבים משתמשים אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות שונות כמו גם ספורטאים והם מסייעים לטווח רחב של בעיות החל מכאבים קיימים ועד למניעת בעיות עתידיות .

הגוף שלנו הוא מבנה משוכלל מאין כמוהו הניצב כולו על בסיס קטן מאד,

בסיס זה הוא כפות רגלינו.

כפות הרגליים מאפשרות לגוף תמיכה, בסיס איתן, ויכולות תנועה מגוונות כמו ריצה, עמידה הליכה, קפיצה, כפיפה, עלייה וירידה במדרגות, עיסוק בענפי ספורט שונים וכו׳.

למעשה, רוב התנועות שאנו עושים קשורות קשר הדוק לכפות הרגלים.

לכף הרגל השפעה מכרעת על הגוף כולו החל מכאבים, פציעות, בעיות שונות בכפות הרגלים עצמן , אבל גם בעיות וכאבים בקרסוליים, ברכיים, מפרקי ירכיים, גב ולעיתים אף צוואר וראש. מקור הכאבים הוא לרוב באופן הלקוי בו כפות הרגלים שלנו דורכות ומשבשות את מערך הגוף כולו.


מדרסים בהתאמה אישית מייצבים את כפות הרגליים למנח הנכון התומך בשלד כולו. הם משפרים את איכות החיים ,מקלים על כאבים שונים ופציעות חוזרות ואף מונעים אותן.

ישנן דרכים רבות שבהן ניתן להכין מדרסים, החל משיטות ממוכנות שבהן אפשר לייצר מדרסים גנריים באופן תעשייתי לפי מידות הנעליים המקובלות, דרך מדרסים בהתאמה המיוצרים בעזרת תבניות גבס.

אנו בחרנו להכניס אל הקליניקה דוקא את המדרסים האקטיבים ממספר סיבות :

  • המדרסים נעשים בזמן אמת ובדיוק רב בעזרת מערכת ממוחשבת מתקדמת ומקצועית

  • הם ניתנים לשינוי - דיוק והתאמה נוספת גם לאחר מספר ימים במקרה של אי נוחות

  • מדובר במדרסים אקטיבים, כלומר הם שומרים על כף הרגל פעילה ודינמית בזמן פעילות והיא אינה הופכת עצלה או מתנוונת.

  • המדרסים קלים, דקים ואינם מסורבלים, לכן אין צורך בקניית נעליים מיוחדות

עבור ספורטאים - העובדה שהמדרסים קלים ודקים מאפשרת תנועה קלה מהירה ולא מסורבלת שתורמת לתוצאות טובות במינימום מאמץ ובמקסימום תמיכה.

חשוב לנו שהמטופל יקבל מענה אמיתי לבעיה ושהמדרסים לא ישכחו במגירה נידחת וללא שימוש – מה שקורה לא מעט עם מדרסים מסוגים אחרים.



פוסטים אחרונים

קטגוריות

עקבו אחרינו גם כאן

  • Facebook Basic Square
bottom of page